Wij creëren shows en events die verbazen en mensen raken in het hart.
Wij maken het ongrijpbare zichtbaar en voelbaar.
Wij verbeelden en inspireren op innovatieve wijze uw:
visie, identiteit, toekomst, ontwikkeling en boodschap,
 
Zo ziet Improve de ‘New Economy’.
 
Kunt u de nieuwsbrief niet goed lezen? Bekijk hem in uw browser.
 
DOSSIER - Events for the New Economy

Wij creëren voor en met onze klanten waarde in de ‘New Economy’ door samen te werken en onze kennis, creativiteit en netwerken met onze klanten te delen. Met vakmanschap en materialen maken wij van elk evenement een totaal beleving. De nieuwe mogelijkheden die de hedendaagse digitale technieken ons bieden maken het extra bijzonder en spannend.

Storytelling 3.0
Holografie projectie, Dome projectie, Video mapping, Hologauze 3D projectie, zijn de state of the art projectie middelen die ingezet werden om tijdens het theater diner, Villa Arsenaal, de bezoekers te verwonderen en mee te nemen op een reis langs 5 stops. Op elke stop was er een performance, live ofwel ‘digitaal’ die het verhaal vertelde van de technieken uit de gouden eeuw tot in de verre toekomst.
 
Zo bestond de 2e stop uit een performance van het bekende duo Maartje & Kine, die als ware het live, holografisch hun voorstelling ten gehore brachten, met hier en daar een knipoog naar het aanwezige publiek, daarmee de illusie wekkend dat ze er echt,
live, bij waren.
 
Tijdens het diner, de 4e stop, werd in een bijzondere Dome projectie het verhaal verteld van technische innovaties. Dit werd gecomplementeerd met projectie
op alle tafels.
 
De 5e stop was een choreografie van 4 dansers op muziek, achter een onzichtbaar gaasdoek. Het hologauze doek werd in de show gebruikt om 3D beelden van toen, nu, en de toekomst van het Arsenaal te tonen. Het hier geserveerde dessert werd live van het gaas geplukt en uitgeserveerd.
 
Met recht, Storytelling 3.0.
 
4D Product- en Merkbeleving
Film kijken met groot beeld, goed geluid, licht effecten, rook en geur. Dat is precies wat we voor HP gedaan hebben op de beurs Zorg & ICT. In de film werd aandacht gevraagd voor het gevaar van hackers die via het internet of computer devices, zoals printers, toegang krijgen tot patiënten gegevens van de ziekenhuizen. Met alle gebruikte effecten werd het publiek de film in gezogen, letterlijk, want aan het eind werd de bioscoop ook gehackt! Er wordt een foto getoond welke tijdens de film van het publiek gemaakt is.. Elke 8 minuten startte de film opnieuw met een nieuwe groep mensen. Zorgvuldig op tijdcode geprogrammeerde effecten maakte het kijken van deze film
een echte 4D beleving!
 
Bij het verlaten van de bioscoop werd de bezoeker weer gehackt, enkel nu door de HP accountmanagers, om in gesprek te gaan en tevens de foto te overhandigen die binnen gemaakt was!

Bekijk de aftermovie!

Verwondering in 5D
Geen event, maar een beleving. Geen grenzen, maar een onbeperkte samenwerking tussen omgeving, techniek, catering en styling. Tijdens Hofmakerij ontdekte eventprofessionals de indrukwekkende zalen, audiovisuele inspiraties, culinaire gerechten en de nieuwste styling. De toekomst van events in 5D - zien, horen, voelen, proeven en ruiken - gerealiseerd door co-creatie over de grenzen
van de eigen disciplines heen.
 
Wilt u vrijblijvend komen praten en onze unieke, op inhoud gerichte integrale aanpak zelf ervaren, mail of bel 015 262 0331 voor een afspraak.

Facebook
Twitter
Link
LinkedIn
Improve | Rotterdamseweg 270 | 2628 AT Delft | 015 262 0331 | info@improve.nl

Bezoek de website  |  Stuur een E-mail | Afmelden Nieuwsbrief



U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u in het verleden belangstelling heeft getoond voor onze activiteiten. Wij bewaren van u uitsluitend basis NAW gegevens en delen die nooit met derden.

Mocht u uw gegevens willen inzien, willen wijzigen of laten verwijderen stuur ons dan een
verzoek tot aanpassen gegevens